Kodėl? Todėl, kad pardutuvių vitrinos viską pasako:
Ir paskutinė foto pasako, kada išprotėjimas baigsis
Parduotuvės rungtyniauja viena su kita, kuri iškabina didesnes reklamas, rėkiančias" sale/solden/soldes" gerai, kad daugiau kalbų neįkiša :D , procentai, tiesiog tirpsta akyse, pradedant -30, baigiant net iki -85 proc. mėnesio pabaigoje. Jei kas išlaukia, aišku, nes rasti norimą daiktą ar rūbą mėn. pabaigoje su max nuolaida, šansų, atvirai pasakius, nedaug. Na bent vienintelį teigiamą dalyką matau šiame reikale, kad nuolaidos iš ties tikros, o ne taip, kad prieš išpardavimą pakeliama, o paskiau nuolaidą 30 porc. Absurdas (ir taip iš ties daro, ar bent jau darė bent keliose parduotuvėse, kurių atvejus žinau)...
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą