2014 m. balandžio 4 d., penktadienis

Trapūs filo tešlos, špinatų ir fetos trikampėliai

Idėja iš Neringos knygos (Neringos blogas).

Man kažkodėl feta asocijuojas tik su špinatais, tad originaliam recepte esančias petražoles pakeičiau būtent jais.

Reikės:

2 lakštų filo tešlos
1/2 pakelio fetos sūrio
Saujelės špinatų (arba petražolių)
~ 50 g. tirpinto sviesto
Žiupsnelio pipirų


Parašysiu kap dariau aš su filo lakštais: 
Paėmiau du lakštus ir aptepiau viršų tirpintu sviestu, tada paėmiau kitus du lakštus, viršų taip pat aptepiau  sviestu. Uždėjau vieną ant kito ir gavau didelį stačiakampį viso su 4 lakštais. Tada tą stačiakampį pjoviau per pusę ir turėjau du gabalus po 4 lakštus kiekviename.

Gal kam aiškiau iš originalo, štai čia citata: "Filo tešlos lakštus padalykite į 2 dalis, sutepkite tirpintu sviestu. Turite gauti du 4 sluoksnių lakštus". Sakinys trumpas, bet man nei mintyse, nei ant popieriaus nesusidėliojo taip :)

Fetą sumaišyti su smulkiai pjaustytais špinatais ir šviežiai maltais pipirais.
Į skardą dėti paruoštą vieną lakštą, suberti fetą ir paskirstyti ant lakšto, apkloti kitu lakštu, šonus patepti sviestu ir paspausti. Aš dar šiek tiek patepiau viršų, dėl to jis toks blizgus, bet mano lakštai buvo iš šaldiklio (ko niekada daugiau nedaryčiau), išsausėję, tai bijojau, kad nebūtų labai trupūs.

Kepti 190 laipsnių orkaitėje ~15-20 min. Būtinai stebėti, kad nesudegtų!
Iškepus supjaustyti į trikampėlius.
Skanu su vyno taure :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Tuno salotos su putpelių kiaušinukais

Tuno salotas darau gan dažnai kai norisi kažko greito ir lengvo. Šioms sunaudojau: Dvi saujas salotų lapelių Pusę raudonos ...