2011 m. spalio 14 d., penktadienis

Rūkytos žuvies mišrainė

1 didelei arba 2 mažesnėm porcijom


Reikės:

200 g. koncervuotų žirnelių
100 g. karšto rūkymo žuvies (pas mane buvo skumbrė)
1/4 baltojo svogūno
Majonezo sumaišymui
Druskos
Šv. maltų pipirų
Petražolių


Svogūną susipjaustyti smulkiais gabaliukais, žuvį suplėšyti taip pat nedideliais gabalėliais, nusunkti žirnelius ir viską sudėti į indą. Sumaišyti su majonezu, paskanini druska bei šviežiai maltais pipirais.
Man skanu su daug petražolių ant viršaus :)




Beje, apie petražoles. Ir apie sendaikčių turgaus radinį (na čia jau seniau)...
Laikiau tame inde česnakus, ir svogūnus, kažkada pas aguonėlę pamačiau kai ji rado, būtinai reikėjo ir man... Aišku, tokio gražaus neradau, bet radau va tokį va, į kurį dabar petražoles pasėjau.
Nes svogūnai visgi man geriau šaldytuve gyvenas, o tokio indo į šaldytuvą dėti nesinorėjo.


Kažkas mane bandė įtikinti, kad jau cituoju "petražolės tikrai rudenį tau neišdygs viduj be saulės".. nu bet va ėmė ir kuo puikiausiai išdygo (sėjau rugsėjo 9, čia jos šiandien jau gerokai apkarpytos). Aišku, saulės dar pas mus nemažai kai kuriom dienom būna. Nors ir turiu visą indą petražolių lauke, bet norėjos ir viduj žalumos akims ir apgyvendinti kažką indelyje.

4 komentarai:

  1. Gera idėja su tom petražolėm :) Ir gražiai žiūrisi ;) Reiks pamėginti, nes vis bandydavau parduotuvines vazonėliuose gaivinti, bet veltui. O sodinai tiesiai į šį indą ar iš pradžių į plastmasinį vazonėlį?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš seniau ir pirkdavau, daugiau galvoju kurių velnių, kai pati galiu.
    Tai dabar pastoviai petražolių, rozmarino, raudonėlio turiu. ir jie per žiemą puikiai lauke išbūna. gal petražolės kiek apvysta, bet daugiau vėl atsigauna.

    O šitam sėjau tiesiai, pabėriau, vos vos aptrupinau žemių ir apipurškiau vandeniu, ir į saulėtą vietą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. O ko cia kabinejies prie savo to indo? Jis NUOSTABUS!!!!!!!!!!!!
    kas liecia petrazoles, tai zinok kiek sodinau ju, man jos neauga :( Niekas jei is tikruju neauga pas mane.. jau kokia as nelaiminga delto...vienintelis kuris issilaikes iki siol yra, tai rozamrinas :) bet jam ir prieziuros nereikia :))

    Noriu misraines!!!!!Ojei kaip seniai tokia valgius esu...bet vis pamirstu pasidaryti.geda peleda.

    AtsakytiPanaikinti
  4. :) iš kart gražesnis patapo :))

    o kodėl tau neauga tai net nežinau :( o tai bent sudygsta ar net nesudygsta?
    Jei nesudygsta, tai sakyčiau bandyk kitas sėklas, arba neperliek per daug, gal nuplaukia.
    O jei sudygsta ir nebeauga, tai vandens per mažai/per daug, ar vieta nepatinka gal?
    sunku pasakyt, aš kažkaip su jom vienintelėm problemų neturiu. rozmarinas ir pas mane yr, auga normaliai lauke, žėsim kaip žiemos...

    AtsakytiPanaikinti

Tuno salotos su putpelių kiaušinukais

Tuno salotas darau gan dažnai kai norisi kažko greito ir lengvo. Šioms sunaudojau: Dvi saujas salotų lapelių Pusę raudonos ...