2010 m. vasario 28 d., sekmadienis

Įdaryti kiaušiniai

Šiandien buvo kitokie pusryčiai, nei kad visada. Buvau pasiilgus jau įdarytų kiaušinių, tad dariau juos.



Sunaudojau visą šprotų dėžutę, tad su tokiu kiekiu man reikėjo:

5 kiaušinių
Dėžutės šprotų
Pusę svogūno
2 v.š, sviesto
Druskos
Truputis krapų ir majonezo.

Kiaušinius kietai išvirti, palikt, kad atšaltų. Geriausia, per naktį. Tada nulupti, perpjauti per pusę ir išimti trynį. Pasikepinti svogūnus ant sviesto ir viską sutrinti su tryniais bei šprotais bei trupučiu druskos.
Prikimšti kiaušinių puseles, paskaninti majonezu ir krapais ant viršaus :)

4 komentarai:

  1. Jau buvau užmiršus koks skanumėlis įdaryti kiaušiniai.. :) Būtinai pasigaminsiu artimiausiu metu pagal tavo pateiktą receptą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš ir buvau pamiršus, kol pas draugę neparagavau....
    Skanu :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O jeeeeeeeee,kaip skanu,numirsiu tuoj..!
    Visos uzkandeles superines!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nemirk dar :d
    bet buvau pamiršus ir jau aš, velykos artėja, reiks pasidaryt, tik kaip šprotų nepamiršt paieškot, ne visur dar jų yra čia pas mumi...

    AtsakytiPanaikinti

Tuno salotos su putpelių kiaušinukais

Tuno salotas darau gan dažnai kai norisi kažko greito ir lengvo. Šioms sunaudojau: Dvi saujas salotų lapelių Pusę raudonos ...