2010 m. vasario 4 d., ketvirtadienis

Atradimas IKEA`joj

Kadangi mes gyvenam tokioj vietoj, kur IKEA per 10 min mašina pasiekiama (autobusu panašiai, reikia dar kelių min nueiti nuo stotelės), tai yra griekas ten į ją nenuvažiuoti, kai nėra ką veikti :D
Nuvažiavom ten mes ir vakar, bet deja, dabar viskas remontuojama, tiek lauke, tiek viduj, tai pasirinkimas mažokas, po keletą daiktų iš kiekvieno skyriaus. Tad ilgai ten užtrukti nelabai įmanoma.
Aš pasiėmiau ko man reikia, palikau maniškį su draugu dar vaikščioti ir ėjau link kasų. Apsimokėjus sulaukiau ir jų, ir tik išėjus lauk, man parodė, ką rado. Būtų anksčiau parodę, būčiau pati sau nusipirkus, šiaip dėl to vardo. :D


Čia formelės ledukams.. Aišku čia pagrindinis dėmesys turi būt sutelktas "made in.." :D



2 komentarai:

  1. nepatikesi, bet mano ikejoj pirkta komoda yra is Lt :DD kai issipakavom vos is juoko nemirem ;) man kazkaip keista vis rasti Lt gaminta daikta ...

    AtsakytiPanaikinti
  2. pasirodo kad ten ir daugiau daiktų yra, tik aš jų nemačiau :D panos sakė kad ir staliukai, lempos dar kažkas.
    Man tai ir keista, tuo labiau, kai LT savos ikejos neturi...

    AtsakytiPanaikinti

Tuno salotos su putpelių kiaušinukais

Tuno salotas darau gan dažnai kai norisi kažko greito ir lengvo. Šioms sunaudojau: Dvi saujas salotų lapelių Pusę raudonos ...