2011 m. kovo 18 d., penktadienis

Blynai su obuoliais

Blynai su "priedais" man skaniausi su obuoliais.
Parašysiu kaip aš darau :)



2 obuoliai
1 kiaušinis
800 ml pieno
šiek tiek cukraus ir druskos
Miltų (kiekio tikslaus nepasakysiu, beriu ir maišau, kad gautųsi geros tirštos grietinės tirštumo).

Pirmiausiai nusilupu obuolius, ir juos susipjaustau mažais gabaliukais (tarkuoti nepatinka). Kiaušinį gerai išplaku su cukrumi ir druska, pilu pieną, beriu obuolius, ir maišydama palengva beriu miltus ir žiūriu tirštumą (turbūt gaunas ~500 g miltų, bet negarantuoju). Kai viskas paruošta, palieku pastovėti ~20 min, kad miltai išbrinktų, ir tik tada ant nedidelio kiekio aliejaus kepu blynukus iš abiejų pusių, kol gražiai paruduoja.

Skanūs tiek šilti, tiek šalti.

2 komentarai:

  1. AAA kodėl aš neturiu obuolių :( taip noriu blynų, o kai pamačiau šiuos ir tokį gėrį priminei, žiauuuriai užsimaniau. Ech reikės nepamiršti 1dienį nusipirkt

    AtsakytiPanaikinti
  2. :) aš ir jau buvau pamiršus, paprastai kai tik kokie pagenda obuoliai,tai iš kart blynams sueina..

    AtsakytiPanaikinti

Tuno salotos su putpelių kiaušinukais

Tuno salotas darau gan dažnai kai norisi kažko greito ir lengvo. Šioms sunaudojau: Dvi saujas salotų lapelių Pusę raudonos ...