2011 m. kovo 27 d., sekmadienis

Mielinės bandelės su fetos sūriu

Receptą radau pas aguonėlę

Neturiu geresnės galutinės foto, bet vaizdas maždaug aiškus, o ir pas aguonėlę puiki iliustracija. Aš tik paveikslavau visą eigą, kaip sukti roželes, nes man iš pirmo karto nepavyko, kitaip dariau, nei galvojau... gėda gėda... tai gal kam bus ir aiškiau.



Man gavos 25 roželės, o sunaudojau:

75 ml pieno
35 ml šilto vandens
1 v.š. cukraus
7 g. sausų mielių
100 g. natūralaus jogurto
1 kiaušinio baltymą (trynys bus aptepimui)
35 ml. aliejaus
1/2 a.š. druskos
325 g miltų (pradžiai prieš paliekant pakilt dėjau tiek, paskiau dar man reikėjo pridėt ~150 g)

Įdarui:


~200 g. fetos sūrio
šv. petražolių

Šiltam vandenyje gerai išmaišyti cukrų bei mieles. Į skystį supilti pieną, aliejų, jogurtą, kiaušinio baltymą bei druską, viską gerai išmaišyti šluotele, suberti miltus ir užminkyti tešlą (man tešla gavos ganėtginai skystoka, rankomis sunku buvo minkyti, išmaišiau šaukštu) ir palikau pakilti.Aš laikiau ~1,5 val.
Tada pasiberti miltų ant stalviršio, ir pradėti minkyti. Sunaudojau dar papildomai turbūt ~150 g. kol tešla pradėjo nebekint prie rankų ir prie stalo, ir buvo maloni minkyti.
Kol susitryniau fetą su petražolėmis (druskos papildomai nebedėjau, feta pakankamai sūri), palikau dar ~15 min pakilti suminkytą tešlą.
Tada gerai iškočiojau, ne per plonai ir ne per storai, su metaliniu žiedu (~10 cm skersmens) pjoviau apskritimus, įpjoviau į 4 dalis, dėjau per vidurį maždaug 1 a.š. fetos ir susukau kaip parodyta nuotraukoje.
Sudėjau viską į skardą, išklotą kepimo popieriumi ir dar leidau pakilt ~15 min. Aptepiau kiaušinio trynio ir pieno mišiniu. Kepiau ~25 min.170 C laipsnių orkaitėje kol gražiai parudavo.
Man iškilo ganėtinai nemažai, išsipūtė dar kepant, tai nelabai aiškiai ir matėsi tos "rožytės", ir gal fetos galėjo būt daugiau, bet šiaip patiko, bus į darbą ir į mokslus įsidėt priešpiečiams.

2 komentarai:

  1. Nai nai mazule, nu jos idealios tau gavos ♥ Nezinau ko tu kabinejies, bet man jos laaabai laaaabai graziai atrodo ;) Ir beje, sveika sugryzus i savo bloga!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū ačiū :) kol vėl neužeis kas ir neuždarysiu... :D

    o dėl roželių, nu matai pas mane pvz viduriuko nesimato, nu ta prasme skylutės ir sūrio, nes jos labai išsipūtė, tai nežinau ar per ilgai laikiau, ar dėl to, kad miltų daugiau?
    na kaip bebūtų, forma kažkiek matės, skoniui nepagadino :)
    dar kada reiks pabandyt ploniau gal iškočiot.

    AtsakytiPanaikinti

Tuno salotos su putpelių kiaušinukais

Tuno salotas darau gan dažnai kai norisi kažko greito ir lengvo. Šioms sunaudojau: Dvi saujas salotų lapelių Pusę raudonos ...