2011 m. spalio 28 d., penktadienis

Sushi


Kas galėjo kada pagalvot, kad aš valgysiu sušius, o dar labiau, darysiu!
Bet pabandžiau, visai galima sakyti patiko, darysiu dar.

Iš nurodyto kiekio man gavosi 24 gabaliukai.

Reikės:
  •  220 g. suši ryžių
  • 3 nori lapų
  • 2 v.š. ryžių acto
  • 2 v.š. cukraus
  • 1 v.š. druskos
  • Sojos padažo
  • Wasabi
  • Ir pagal šaldytuvo turinį įdaro patiems sušiams. Aš naudojau: philadelphia sūrelį, avokadą, agurką, krabų lazdeles.
  •  
     Ryžius išsiverdam pagal pakelio instrukciją. Aš išvirtus ryžius atvėsinau ir sumaišiau su ryžių acto-cukraus-druskos mišiniu. Reiktų ragauti ar ko dar netrūksta.
    Tada dar prireiks bambukinio padėkliuko, kadangi neturėjau, bet turėjau štai tokį padėkliuką, jis man puikiai tiko.
    Pasiruošiam įdarą sušiams - avokadą susimulkinam, agurką nulupam supjaustom riekutėm, krabų lazdeles į kelias dalis.
    Ant padėkliuko tiesti nori lapą, dėti ryžių paliekant aplink maždaug vieno cm tarpelį. Per vidurį ištepti sūreliu, dėti norimą įdarą ir padėkliuko pagalbą vis paspaudžiant susukti visą lapą ir galą gerai užspaudžiant. Kadangi ryžiuose dar bus drėgmės, lapas gerai sukibs.
    Gauname tokį ilgą "sušį".


    Aštriu peiliu supjaustyti mažesniais gabaliukais. Man gavosi 8 gabaliukai. Didesniais jau būtų per dideli vienam kąsniui. Kas kart peilį pavilgyti vandenyje arba gerai nuvalyti, kad gerai atpjautų.


    Ir viskas. Atskirame indelyje susimaišome šiek tiek wasabi su sojos padažu, merkiam sušį ir ragaujam!


    Man labai tiko su citrinos sultimis :)


    P.s. kitu kartu bandysiu su raudonom paprikom galbūt, kad ryškesni būtų. Arba puikiai tiks lašiša.

    1 komentaras:

    1. Jie puikūs!!! O kas sakė, kad aš jų nemėgstu :) Kartą paragavęs, negali sustoti :))

      AtsakytiPanaikinti

    Tuno salotos su putpelių kiaušinukais

    Tuno salotas darau gan dažnai kai norisi kažko greito ir lengvo. Šioms sunaudojau: Dvi saujas salotų lapelių Pusę raudonos ...